facebook
Zaloguj się
E-mail
Hasło
nie pamiętam hasła
0 Koszyk

Podkategorie

Wszystkie produkty

Które pomieszczenie chcesz umeblować?

Wybierz spośród 15 000 mebli.

Ergonomia dla Ciebie w dobrej cenie

Posiadamy w ofercie ponad 10000 foteli i krzeseł

2021-08-04
Wyposażenie świetlicy w Szkole Podstawowej w Rzeczycy

...
Czytaj więcej ›
2021-05-19
Rewelacyjny EFEKT - biuro w Żukowicach
Pomimo, że biuro jest niezbyt duże, ale dzięki dobrze opracowanej koncepcji udało się stworzyć biuro w pełni ergonomiczne i funkcjonalne. Dobrze została zaprojektowana strefa pracy poprzez ulokowanie obszernych biurek. Wiszące szafki zapewniają możliwość przechowywania dokumentów, jednocześnie z łatwym do nich dostępem. Nowoczesna komoda na stelażu metalowym dodaje lekkości temu meblowi. Do rozmów z kontrahentami służą nowoczesne fotele konferencyjne przy niewielkim stoliku. Efekt powiększenia pomieszczenia został uzyskany poprzez perspektywiczną fototapetę. Jasne kolory mebli w połączeniu z czerwienią tapicerki nadają ciekawego charakteru wnętrzu.
 Wyposażenie biura w Urzędzie Gminy Żukowice
 Wyposażenie biura w Urzędzie Gminy Żukowice...
Czytaj więcej ›
2021-02-26
Jak urządzić domowe lub firmowe biuro dla dwóch osób?

Jak urządzić domowe lub firmowe biuro dla dwóch osób?

Urządzasz właśnie domowe lub firmowe biuro, które ma stać się stałym miejscem pracy dla dwóch osób? Takie gabinety wymają nieco innych rozwiązań niż biuro, w którym pracuje jednak osoba. Znaczenie ma zarówno dobór biurek i ich konfiguracja względem siebie, jak i zakup pojemnych mebli, które pozwolą przechowywać dokumenty, sprzęt i akcesoria biurowe oraz wszystkie przydatne podczas pracy drobiazgi. Ważne, aby przestrzeń nie sprawiała wrażenia nieco „zagraconej”. Podpowiadamy, jak urządzić funkcjonalne i eleganckie biuro dla pracowniczego duetu.

Jak wybrać i ustawić biurka?

Najważniejszym wyposażeniem pomieszczenia do pracy jest biurko i wygodny fotel. O ile dobór foteli dla dwóch osób nie różni się od zakupu tego mebla dla jednej osoby, o tyle z biurkami może być pewien problem. Ogromne znaczenie ma oczywiście wielkość pomieszczenia. Gdy dysponujemy dużą przestrzenią, możemy w zasadzie dobierać dowolne biurka, które z powodzeniem wygodnie skonfigurujemy z innymi meblami. Przy aranżacji niewielkiego biura możemy mieć pewien problem.

 

Obecnie producenci mebli oferują podwójne biurka o awangardowych kształtach (w tym meble regulowane). Są one dłuższe niż klasyczne biurko, dlatego można przy nich zorganizować 2 wygodne miejsca pracy obok siebie. Podwójne biurko może posiadać również blat przedzielony na połowę szufladami, półeczkami czy zamykanymi szafkami, które można wykorzystać do przechowywania najpotrzebniejszych drobiazgów czy pilnych dokumentów.

Kolejnym rozwiązaniem jest połączenie dwóch biurek w taki sposób, aby stworzyły jeden szeroki blat roboczy i ustawienie foteli przodem do siebie. W tym przypadku dobrze sprawdzą się meble z pionowym blatem oddzielającym stanowiska robocze – w ten sposób każdemu z pracujących łatwiej będzie utrzymać porządek w dokumentach, nad którymi właśnie pracuje.

Osoby, które mają problem z koncentracją i potrzebują większego skupienia do wykonywania obowiązków mogą wybrać 2 pojedyncze biurka i ustawić je w taki sposób, aby podczas pracy pracownicy siedzieli plecami do siebie. Wtedy dobrym rozwiązaniem jest stworzenie dwóch stanowisk z własnymi meblami przy przeciwległych ścianach. Gdy to nie jest możliwe, można spróbować ustawić biurka bokiem do siebie.

 

Podczas konfiguracji biurek bardzo ważne jest także, aby oba stanowiska pracy były dobrze doświetlone. Naturalne światło zawsze warto wzbogacić o biurkowe lampki.

 

Dopasuj biurka do powierzchni pomieszczenia

W niewielkim pomieszczeniu lepiej nie wybierać klasycznych biurek z litego drewna z zabudowanymi bokami i wbudowanymi szafkami czy ciągiem szuflad i półek. Lepiej sprawdzą się nowoczesne blaty na lekkich nóżkach pionowych lub ukośnych. Możemy sięgnąć po białe meble w stylu skandynawskim czy industrialne biurka z nóżkami wykonanymi ze lśniącego metalu. Sprawią one, że aranżacja nabierze lekkości i małe pomieszczenie będzie wyglądać na bardziej przestronne.

 

Dobierz meble na dokumenty

W gabinecie przeznaczonym dla dwóch osób zwykle znajduje się więcej dokumentów i akcesoriów do przechowywania. Dobrym rozwiązaniem będzie jeden zestaw pojemnych mebli biurowych. Idealny będzie wysoki regał, który ustawimy przy ścianie. W ten sposób unikniemy aranżacyjnego chaosu związanego z wieloma komodami i szafkami. Dodatkowo sprawdzą się mobilne szafki na kółkach, które będzie można przesuwać do biurka i uzyskać miejsce na drobiazgi, z których najczęściej korzystamy.

Poniżej podajemy link do mebli biurowych:

https://www.efekt-style.pl/meble-biurowe/shop/296---MEBLE-DO-BIURA.html


...
Czytaj więcej ›
2020-12-10
Wydział Prawa Uniwersytet Szczeciński - meble sądowe
Studenci Uniwersytetu Szczecińskiego Wydziału Prawa teraz będą mogli kształcić się w sali rozpraw, która odzwierciedla rzeczywistą salę sądową. Poprzez zastosowanie płyty meblowej o ciekawej fakturze, meble do złudzenia przypominają meble sądowe w okleinach naturalnych, ale ten zabieg pozwolił na zminimalizowanie kosztów ich produkcji.

...
Czytaj więcej ›

Nowości

Wybrane realizacje

Ostatnio na blogu

2021-08-04
Wyposażenie świetlicy w Szkole Podstawowej w Rzeczycy

...
Czytaj więcej ›
2021-05-19
Rewelacyjny EFEKT - biuro w Żukowicach
Pomimo, że biuro jest niezbyt duże, ale dzięki dobrze opracowanej koncepcji udało się stworzyć biuro w pełni ergonomiczne i funkcjonalne. Dobrze została zaprojektowana strefa pracy poprzez ulokowanie obszernych biurek. Wiszące szafki zapewniają możliwość przechowywania dokumentów, jednocześnie z łatwym do nich dostępem. Nowoczesna komoda na stelażu metalowym dodaje lekkości temu meblowi. Do rozmów z kontrahentami służą nowoczesne fotele konferencyjne przy niewielkim stoliku. Efekt powiększenia pomieszczenia został uzyskany poprzez perspektywiczną fototapetę. Jasne kolory mebli w połączeniu z czerwienią tapicerki nadają ciekawego charakteru wnętrzu.
 Wyposażenie biura w Urzędzie Gminy Żukowice
 Wyposażenie biura w Urzędzie Gminy Żukowice...
Czytaj więcej ›
2021-02-26
Jak urządzić domowe lub firmowe biuro dla dwóch osób?

Jak urządzić domowe lub firmowe biuro dla dwóch osób?

Urządzasz właśnie domowe lub firmowe biuro, które ma stać się stałym miejscem pracy dla dwóch osób? Takie gabinety wymają nieco innych rozwiązań niż biuro, w którym pracuje jednak osoba. Znaczenie ma zarówno dobór biurek i ich konfiguracja względem siebie, jak i zakup pojemnych mebli, które pozwolą przechowywać dokumenty, sprzęt i akcesoria biurowe oraz wszystkie przydatne podczas pracy drobiazgi. Ważne, aby przestrzeń nie sprawiała wrażenia nieco „zagraconej”. Podpowiadamy, jak urządzić funkcjonalne i eleganckie biuro dla pracowniczego duetu.

Jak wybrać i ustawić biurka?

Najważniejszym wyposażeniem pomieszczenia do pracy jest biurko i wygodny fotel. O ile dobór foteli dla dwóch osób nie różni się od zakupu tego mebla dla jednej osoby, o tyle z biurkami może być pewien problem. Ogromne znaczenie ma oczywiście wielkość pomieszczenia. Gdy dysponujemy dużą przestrzenią, możemy w zasadzie dobierać dowolne biurka, które z powodzeniem wygodnie skonfigurujemy z innymi meblami. Przy aranżacji niewielkiego biura możemy mieć pewien problem.

 

Obecnie producenci mebli oferują podwójne biurka o awangardowych kształtach (w tym meble regulowane). Są one dłuższe niż klasyczne biurko, dlatego można przy nich zorganizować 2 wygodne miejsca pracy obok siebie. Podwójne biurko może posiadać również blat przedzielony na połowę szufladami, półeczkami czy zamykanymi szafkami, które można wykorzystać do przechowywania najpotrzebniejszych drobiazgów czy pilnych dokumentów.

Kolejnym rozwiązaniem jest połączenie dwóch biurek w taki sposób, aby stworzyły jeden szeroki blat roboczy i ustawienie foteli przodem do siebie. W tym przypadku dobrze sprawdzą się meble z pionowym blatem oddzielającym stanowiska robocze – w ten sposób każdemu z pracujących łatwiej będzie utrzymać porządek w dokumentach, nad którymi właśnie pracuje.

Osoby, które mają problem z koncentracją i potrzebują większego skupienia do wykonywania obowiązków mogą wybrać 2 pojedyncze biurka i ustawić je w taki sposób, aby podczas pracy pracownicy siedzieli plecami do siebie. Wtedy dobrym rozwiązaniem jest stworzenie dwóch stanowisk z własnymi meblami przy przeciwległych ścianach. Gdy to nie jest możliwe, można spróbować ustawić biurka bokiem do siebie.

 

Podczas konfiguracji biurek bardzo ważne jest także, aby oba stanowiska pracy były dobrze doświetlone. Naturalne światło zawsze warto wzbogacić o biurkowe lampki.

 

Dopasuj biurka do powierzchni pomieszczenia

W niewielkim pomieszczeniu lepiej nie wybierać klasycznych biurek z litego drewna z zabudowanymi bokami i wbudowanymi szafkami czy ciągiem szuflad i półek. Lepiej sprawdzą się nowoczesne blaty na lekkich nóżkach pionowych lub ukośnych. Możemy sięgnąć po białe meble w stylu skandynawskim czy industrialne biurka z nóżkami wykonanymi ze lśniącego metalu. Sprawią one, że aranżacja nabierze lekkości i małe pomieszczenie będzie wyglądać na bardziej przestronne.

 

Dobierz meble na dokumenty

W gabinecie przeznaczonym dla dwóch osób zwykle znajduje się więcej dokumentów i akcesoriów do przechowywania. Dobrym rozwiązaniem będzie jeden zestaw pojemnych mebli biurowych. Idealny będzie wysoki regał, który ustawimy przy ścianie. W ten sposób unikniemy aranżacyjnego chaosu związanego z wieloma komodami i szafkami. Dodatkowo sprawdzą się mobilne szafki na kółkach, które będzie można przesuwać do biurka i uzyskać miejsce na drobiazgi, z których najczęściej korzystamy.

Poniżej podajemy link do mebli biurowych:

https://www.efekt-style.pl/meble-biurowe/shop/296---MEBLE-DO-BIURA.html


...
Czytaj więcej ›
2020-12-10
Wydział Prawa Uniwersytet Szczeciński - meble sądowe
Studenci Uniwersytetu Szczecińskiego Wydziału Prawa teraz będą mogli kształcić się w sali rozpraw, która odzwierciedla rzeczywistą salę sądową. Poprzez zastosowanie płyty meblowej o ciekawej fakturze, meble do złudzenia przypominają meble sądowe w okleinach naturalnych, ale ten zabieg pozwolił na zminimalizowanie kosztów ich produkcji.

...
Czytaj więcej ›

Dlaczego warto wybrać efekt style?

Eksperci w kategorii mebli biurowych

Pomożemy wybrać odpowiednie meble i fotele dostosowując się do Twoich wymagań i oczekiwań.

17 lat doświadczenia w dystrybucji i sprzedaży

Od 2005 roku z sukcesem wyposażyliśmy setki firm. Dołącz do tego znakomitego grona szczęśliwców..

99% klientów nas poleca

Naszą pozycję na rynku potwierdzają otrzymane referencje i opinie od naszych Klientów.

Przystępne ceny, możliwość negocjacji ceny

Dbamy o to, żeby sprzedawane przez naszą firmę towary były wysokiej jakości przy zachowaniu atrakcyjnych i przystępnych cen.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące
foteli do pracy

Czym kierować się przy wyborze ergonomicznego fotela do pracy?
Fotele biurowe to nieodzowny element, służący nam w pracy i gwarantujący jej komfort. W związku z tym ważne jest, by wybrać odpowiedni fotel ergonomiczny. Jego cechy powinny być dostosowane wyłącznie do naszych potrzeb, szczególnie jeśli spędzamy na nim znaczną ilość czasu. Parametry fotela biurowego zależne są od naszych warunków fizycznych – wagi i wzrostu. 
 
Dla niższych i średnich osób najlepszym wyborem będzie fotel z wysokością siedziska od 43 do 55 centymetrów. Natomiast wysocy pracownicy powinni zaopatrzyć się w krzesła z siedziskiem przekraczającym ten zakres. Przy doborze foteli do biurka należy też zwrócić uwagę na to, żeby nasza waga nie przekraczała dopuszczalnego obciążenia krzesła biurowego.
Jakie parametry są wymagane, aby uznać że fotel jest ergonomiczny?
Wielokrotnie przy doborze foteli do biurka spotykamy się z określeniem “ergonomiczne”. Co oznacza takie określenie krzesła biurowego? Składa się na to kilka udogodnień technicznych, które w dalszej perspektywie pozwalają uniknąć bólów kręgosłupa, spięcia mięśni czy innych dolegliwości.
 
Fotel ergonomiczny powinien posiadać:
  • mechanizm synchroniczny – popularną możliwością tych foteli biurowych jest funkcja Active, a więc synchroniczne odchylanie się siedziska i oparcia. Oferują też narzędzie “Anti-Shock”, czyli zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika. Kolejnym plusem, jakim mogą pochwalić się te krzesła biurowe jest mechanizm Epron Syncro, który pozwala zablokować oparcie w kilku pozycjach. Posiada też szeroki zakres jednoczesnego odchylania siedziska i oparcia,
  • podłokietniki regulowane – pozwalają na ustawienie łokci w najbardziej wygodny sposób (najczęściej pod kątem 90 stopni), co także jest ważnym elementem prawidłowej postawy siedzącego,
  • regulację wysokości oparcia – zapewnia możliwość regulacji w taki sposób, by podparcie miał cały odcinek lędźwiowy oraz przynajmniej ⅔ części piersiowej kręgosłupa, 
  • podparcie lędźwiowe: regulowane lub profilowane – gwarancja komfortu nawet przy wielu godzinach w jednej pozycji,
  • zagłówek – z regulacją kąta pochylenia i wysokości.
 
Na co zwrócić uwagę kupując fotel obrotowy?
Najważniejszy przy doborze krzesła obrotowego jest zawsze komfort z użytkowania kupującego. Zatem należy zwrócić uwagę na kilka cech, które zapewnią odpowiednią wygodę przy spędzaniu czasu w domu lub pracy. Ważne, by oparcie fotela biurowego kończyło się powyżej łopatek, co zapobiega wielu zwyrodnieniom kręgosłupa. Model z podłokietnikami to kolejna propozycja warta uwagi dla osób dbających o zdrowie. Równie nieodzowny jest zagłówek z regulacją, który sprawi, że Twoje kręgi szyjne odpoczną podczas wykonywania pracy na fotelu obrotowym.
 
Przy zakupie fotela obrotowego należy też zwrócić uwagę na:
 
  • Jakość materiału użytego do produkcji fotela – krzesło biurowe może być wykonane z różnych materiałów.  Fotele do biurka z ekoskóry nie mają najlepszej opinii jeśli chodzi o obicie. Materiał ten uchodzi za niezbyt trwały, często ma nieprzyjemny zapach. Krzesła obrotowe ze skóry naturalnej – to dobrze skonstruowany, niezwykle wygodny i odporny na zniszczenia sprzęt. Znakomitym wyborem będzie też fotel z tkaniny materiałowej. Jest dużo bardziej odporny na ścieranie niż ekoskóra i zdecydowanie godny polecenia.
  • Klasę siłownika – Klasa 2 - jest obecnie rzadko spotykana przy zakupie fotela do biurka (jej maksymalne obciążenie to często tylko 100 kilogramów). Klasa 3 - komponent wykorzystywany w krzesłach klasy średniej (maksymalne obciążenie 130 kilogramów). Klasa 4 – często montowany właśnie w fotelach obrotowych. Znakomicie dopasowany do wymagających klientów (maksymalne obciążenie do 160 kilogramów).
  • Posiadanie mechanizmu synchronicznego – jak już wspominaliśmy wcześniej, zapewnia nie tylko wygodę i komfort, ale też w dalszej perspektywie ogranicza szanse na problemy zdrowotne związane z kręgosłupem. Dzięki temu mechanizmowi siedzisko po zwolnieniu blokady dostosowuje się do pleców (śledzi ruch naszego ciała).
  • Czy fotel posiada atest wytrzymałościowy oraz atest na tapicerkę – czyli dokument stwierdzający, że dany produkt spełnia obowiązujące normy.
 

Na skróty

Oferta mebli

Oferta krzeseł i foteli

Kontakt

EFEKT Meble Biurowe i Szkolne
ul. Galileusza 18
67-200 Głogów

76 832 10 28

501 677 990

pon.-pt: 8:00 - 16:00

Kontakt w sprawie danych osobowych
Tomasz Wadas
iod@efekt-style.pl

 

Zastrzegamy sobie prawo do pomyłek i błędów oraz do zmian cen bez podania przyczyny. Zdjęcia oraz próbki kolorystyczne produktów mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu z uwagi na różnice wynikające z kalibracji monitora i w związku z tym nasza firma nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.

Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności