array(2) { ["idz_do"]=> string(19) "strony informacyjne" ["id"]=> string(2) "28" }
Koszty dostawy i zasady odbioru Meble i Fotele Biurowe-Internetowy Sklep Polskich Producentow
 
 
facebook
 
 
E-mail
Hasło
nie pamiętam hasła
  • baner
  • baner
  • baner
  • baner
Twój koszyk [0]: 0.00 PLN
 
KATEGORIE
PŁATNOŚCI OBSŁUGUJE
Leasing Grenke
Sprawdź nas
BESTSELLERY
PLIKI DO POBRANIA
PRODUCENCI
Koszty dostawy
Dostawa zamówionego towaru odbywa się za pośrednictwem: firmy kurierskiej, własnym transportem albo transportem producenta lub dystrybutora (importera).

Dostawa foteli i krzeseł, których producentem jest: PROFIM, BEJOT, GROSPOL, SITPLUS, MARBET, LKLEIBER dostarczana jest w formule "DOSTAWA GRATIS". Pozostałe towary dostarczane są według opisu poniżej.

Pozostałe przesyłki, w tym przesyłki o wymiarach niestandardowych
W przypadku zamówienia produktów, których koszt dostawy nie podlega automatycznemu wyliczeniu w czasie procedury składania zamówienia, nasz zespół ustali i niezwłocznie prześle w odpowiedzi na Państwa zamówienie informację o kosztach dostawy.
Dostarczenie towaru realizowane jest własnym transportem, firmą kurierską albo transportem producenta lub dystrybutora (importera), w zależności od miejsca dostawy i rodzaju produktów. Realizujemy zamówienia na terenie Polski, a po indywidualnym uzgodnieniu również poza granicami kraju.
Kurierzy doręczają przesyłki w godzinach świadczenia przez nich usług, zależnie od miejsca dostawy i gabarytów przesyłki. Dostawa kurierska nie gwarantuje wniesienia produktu.
Fotele obrotowe dostarczane są w formie częściowo zdemontowanej, do samodzielnego montażu. Samodzielny montaż polega między innymi na złączeniu amortyzatora z krzyżakiem oraz nałożeniu na niego siedziska.
Zasady odbioru towarów:
  1. Przed dokonaniem odbioru przesyłki kupujący zobowiązany jest dokonać dokładnych oględzin stanu zewnętrznego opakowania w tym zwłaszcza: sprawdzić czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń mogących świadczyć o naruszeniu stanu towaru wewnątrz opakowania, czy nie naruszono integralności opakowania w sposób wskazujący na możliwość jego otwarcia przed doręczeniem (w szczególności kupujący zobowiązany jest zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na opakowanie).
  2. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub naruszenia jego integralności w sposób wskazujący na możliwość jego otwarcia przed doręczeniem (zwłaszcza gdy plomby lub taśmy są zerwane), należy przed odebraniem przesyłki sporządzić protokół szkody wspólnie z osobą doręczającą przesyłkę, opisujący dokładnie uszkodzenia lub naruszenia integralności opakowania, a także wykonać w miarę możliwości zdjęcia obrazujące poszczególne uszkodzenia lub naruszenia integralności opakowania (w tym zerwania taśm lub plomb).
  3. Po wykonaniu obowiązków określonych powyżej, kupujący może dokonać odbioru przesyłki, jednak zobowiązany jest w każdym przypadku do otwarcia opakowania oraz sprawdzenia kompletności i stanu dostarczanego mu towaru w obecności osoby doręczającej przesyłkę.
  4. W przypadku ujawnienia, że towar znajdujący się wewnątrz opakowania zawiera braki ilościowe lub uszkodzenia, kupujący zobowiązany jest spisać z udziałem osoby doręczającej przesyłkę protokół szkody, opisujący dokładnie uszkodzenia towaru lub jego braki ilościowe, a także wykonać – w miarę możliwości – zdjęcia obrazujące uszkodzenia.
  5. W przypadku wystąpienia uszkodzeń lub braków ilościowych towaru, na podstawie sporządzonego protokołu szkody, kupujący:
    1. niebędący konsumentem, na którego ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi z chwilą wydania przesyłki w celu jej dostarczenia kupującemu – powiadamia o uszkodzeniu lub brakach towaru podmiot który dostarczał przesyłkę, zgodnie z zasadami reklamowania usług u takiego podmiotu;
    2. będący konsumentem, na którego ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi z chwilą odbioru towaru - powiadamia o uszkodzeniu lub brakach towaru sprzedawcę niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48 godzin od daty sporządzenia protokołu szkody z udziałem podmiotu doręczającego przesyłkę. Obowiązek wymieniony w zdaniu poprzedzającym nie dotyczy sytuacji, gdy sprzedawca nie miał wpływu na wybór przez kupującego podmiotu dostarczającego przesyłkę (gdy kupujący samodzielnie zorganizował dostawę towaru lub wskazał wyłącznie jeden podmiot mający dostarczyć towar) – w takim wypadku kupujący dokonuje powiadomienia o uszkodzeniu lub brakach towaru zgodnie z regułami obowiązującymi kupującego niebędącego konsumentem (patrz: lit. a) powyżej).
  1. W przypadku gdy z okoliczności faktycznych i treści protokołu szkody wynikać będzie, że stan integralności opakowania (w tym zwłaszcza taśm i plomb) nie został naruszony, zaś w przesyłce występują braki ilościowe towarów, które wskazują w sposób oczywisty, że braki te spowodowane są działaniem lub zaniechaniem sprzedawcy, kupujący, zobowiązany jest dokonać zgłoszenia takich braków sprzedawcy niezwłocznie po sporządzeniu protokołu szkody z udziałem podmiotu doręczającego przesyłkę.
  2. Rozpoznawanie zgłoszeń co do nieprawidłowego wykonania usługi dostawy towaru, za którą zgodnie regułami powyższymi odpowiada sprzedawca, następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku postępowania kupujący informowany jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, a w przypadku gdyby nie było to możliwe – pisemnie.
  3. Rozpoznawanie zgłoszeń co do nieprawidłowego wykonania usługi dostawy towaru, za które zgodnie z regułami powyższymi odpowiada podmiot trzeci wykonujący zawodowo usługi przewozowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 915) lub usługi pocztowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1113), następuje stosownie do postanowień umowy przewozu lub umowy świadczenia usługi pocztowej, przepisów wspomnianych ustaw oraz regulaminów podmiotów świadczących te usługi.

 
promocje dla dzieci
AKTUALNOŚCI I PORADY

1. Nowy fotelik czeka na odbiór
Poniżej prezentujemy nowy fotel, solidnie wykonany na stelażu drewnianym, siedzisko wykonane na sprężynach.
Fotel zatapicerowny wysokiej jakości tkaniną. Zobaczcie sami. W sparwie zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt.

Fotel MILAN
Fotel Milan

2017-12-07 14:57:41
Czytaj więcej.... »

2. BLACK FRIDAY - 25% rabatu....... Zapraszamy

Czas obowiązywania promocji   24-27.11.2017 r do godziny 11:00
Rabat 25%
Czarny piatek

EFEKT Meble Biurowe jako Biuro Handlowe i Autoryzowany Partner fabryki ENTELO zaprasza do zakupów promocyjnych z okazji BLACK FRIDAY.

Wybrane modele ergonomicznych krzeseł, zarówno dla dzieci, młodzieży i dorosłych objęte są 25% rabatem .
Czas realizacji zamówień wynosi 14 dni.
Zamówienia na produkty objęte promocją przyjmowane są do poniedziałku 27 listopada do godziny 11:00.
Zapraszamy do skorzystania z tej ciekawej propozycji, tym bardziej, że zbliża się Mikołaj i Święta Bożego Narodzenia, a te cieszące się ogromną popularnością fotele można kupić w atrakcyjnej cenie.

2017-11-23 18:29:26
Czytaj więcej.... »

3. Tylko u nas taka oferta. Fotel biurowy w super cenie
Ten fotel cieszy sie dużą popularnością nie tylkow Polsce. To hitowy model w bardzo atrakcyjnej cenie. Oferta ważna do wyczerpania zapasów. Koszty dostawy - GRATIS. Skorzystaj z tej wyjątkowej oferty. Zapraszamy do zakupów.

Fotel biurowy biały PRESTIGE

2017-11-16 15:41:34
Czytaj więcej.... »

«  [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  »

KONTAKT

EFEKT Meble Biurowe i Szkolne

ul. Galileusza 18

67-200 Głogów
tel/fax +48 76 832 10 28
GSM: 501 677 990

e-mail: sklep@efekt-style.pl
efektmeble@onet.pl

Zobacz nas na:

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukana fraza
Producent 
Kategoria 

Zastrzegamy sobie prawo do pomyłek i błędów oraz do zmian cen bez podania przyczyny.
Zdjęcia oraz próbki kolorystyczne produktów mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu
z uwagi na różnice wynikające z kalibracji monitora i w związku z tym nasza firma nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
 

Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl
^
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności