facebook
Zaloguj się
E-mail
Hasło
nie pamiętam hasła
0 Koszyk

Podkategorie

Filtracja i sortowanie

Wszystkie produkty

Koszty dostawy i zasady odbioru

Koszty dostawy
Dostawa zamówionego towaru odbywa się za pośrednictwem: firmy kurierskiej, własnym transportem albo transportem producenta lub dystrybutora (importera).

Dostawa foteli i krzeseł, których producentem jest: PROFIM, BEJOT, GROSPOL, SITPLUS, MARBET, LKLEIBER dostarczana jest w formule "DOSTAWA GRATIS". Pozostałe towary dostarczane są według opisu poniżej.

Pozostałe przesyłki, w tym przesyłki o wymiarach niestandardowych
W przypadku zamówienia produktów, których koszt dostawy nie podlega automatycznemu wyliczeniu w czasie procedury składania zamówienia, nasz zespół ustali i niezwłocznie prześle w odpowiedzi na Państwa zamówienie informację o kosztach dostawy.
Dostarczenie towaru realizowane jest własnym transportem, firmą kurierską albo transportem producenta lub dystrybutora (importera), w zależności od miejsca dostawy i rodzaju produktów. Realizujemy zamówienia na terenie Polski, a po indywidualnym uzgodnieniu również poza granicami kraju.
Kurierzy doręczają przesyłki w godzinach świadczenia przez nich usług, zależnie od miejsca dostawy i gabarytów przesyłki. Dostawa kurierska nie gwarantuje wniesienia produktu.
Fotele obrotowe dostarczane są w formie częściowo zdemontowanej, do samodzielnego montażu. Samodzielny montaż polega między innymi na złączeniu amortyzatora z krzyżakiem oraz nałożeniu na niego siedziska.
Zasady odbioru towarów:
  1. Przed dokonaniem odbioru przesyłki kupujący zobowiązany jest dokonać dokładnych oględzin stanu zewnętrznego opakowania w tym zwłaszcza: sprawdzić czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń mogących świadczyć o naruszeniu stanu towaru wewnątrz opakowania, czy nie naruszono integralności opakowania w sposób wskazujący na możliwość jego otwarcia przed doręczeniem (w szczególności kupujący zobowiązany jest zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na opakowanie).
  2. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub naruszenia jego integralności w sposób wskazujący na możliwość jego otwarcia przed doręczeniem (zwłaszcza gdy plomby lub taśmy są zerwane), należy przed odebraniem przesyłki sporządzić protokół szkody wspólnie z osobą doręczającą przesyłkę, opisujący dokładnie uszkodzenia lub naruszenia integralności opakowania, a także wykonać w miarę możliwości zdjęcia obrazujące poszczególne uszkodzenia lub naruszenia integralności opakowania (w tym zerwania taśm lub plomb).
  3. Po wykonaniu obowiązków określonych powyżej, kupujący może dokonać odbioru przesyłki, jednak zobowiązany jest w każdym przypadku do otwarcia opakowania oraz sprawdzenia kompletności i stanu dostarczanego mu towaru w obecności osoby doręczającej przesyłkę.
  4. W przypadku ujawnienia, że towar znajdujący się wewnątrz opakowania zawiera braki ilościowe lub uszkodzenia, kupujący zobowiązany jest spisać z udziałem osoby doręczającej przesyłkę protokół szkody, opisujący dokładnie uszkodzenia towaru lub jego braki ilościowe, a także wykonać – w miarę możliwości – zdjęcia obrazujące uszkodzenia.
  5. W przypadku wystąpienia uszkodzeń lub braków ilościowych towaru, na podstawie sporządzonego protokołu szkody, kupujący:
    1. niebędący konsumentem, na którego ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi z chwilą wydania przesyłki w celu jej dostarczenia kupującemu – powiadamia o uszkodzeniu lub brakach towaru podmiot który dostarczał przesyłkę, zgodnie z zasadami reklamowania usług u takiego podmiotu;
    2. będący konsumentem, na którego ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi z chwilą odbioru towaru - powiadamia o uszkodzeniu lub brakach towaru sprzedawcę niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48 godzin od daty sporządzenia protokołu szkody z udziałem podmiotu doręczającego przesyłkę. Obowiązek wymieniony w zdaniu poprzedzającym nie dotyczy sytuacji, gdy sprzedawca nie miał wpływu na wybór przez kupującego podmiotu dostarczającego przesyłkę (gdy kupujący samodzielnie zorganizował dostawę towaru lub wskazał wyłącznie jeden podmiot mający dostarczyć towar) – w takim wypadku kupujący dokonuje powiadomienia o uszkodzeniu lub brakach towaru zgodnie z regułami obowiązującymi kupującego niebędącego konsumentem (patrz: lit. a) powyżej).
  1. W przypadku gdy z okoliczności faktycznych i treści protokołu szkody wynikać będzie, że stan integralności opakowania (w tym zwłaszcza taśm i plomb) nie został naruszony, zaś w przesyłce występują braki ilościowe towarów, które wskazują w sposób oczywisty, że braki te spowodowane są działaniem lub zaniechaniem sprzedawcy, kupujący, zobowiązany jest dokonać zgłoszenia takich braków sprzedawcy niezwłocznie po sporządzeniu protokołu szkody z udziałem podmiotu doręczającego przesyłkę.
  2. Rozpoznawanie zgłoszeń co do nieprawidłowego wykonania usługi dostawy towaru, za którą zgodnie regułami powyższymi odpowiada sprzedawca, następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku postępowania kupujący informowany jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, a w przypadku gdyby nie było to możliwe – pisemnie.
  3. Rozpoznawanie zgłoszeń co do nieprawidłowego wykonania usługi dostawy towaru, za które zgodnie z regułami powyższymi odpowiada podmiot trzeci wykonujący zawodowo usługi przewozowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 915) lub usługi pocztowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1113), następuje stosownie do postanowień umowy przewozu lub umowy świadczenia usługi pocztowej, przepisów wspomnianych ustaw oraz regulaminów podmiotów świadczących te usługi.

 

Które pomieszczenie chcesz umeblować?

Wybierz spośród 15 000 mebli.

Ergonomia dla Ciebie w dobrej cenie

Posiadamy w ofercie ponad 10000 foteli i krzeseł

Polecane produkty

Wybrane realizacje

Ostatnio na blogu

  1 2 3  

Dlaczego warto wybrać efekt style?

Eksperci w kategorii mebli biurowych

Pomożemy wybrać odpowiednie meble i fotele dostosowując się do Twoich wymagań i oczekiwań.

15 lat doświadczenia w dystrybucji i sprzedaży

Od 2005 roku z sukcesem wyposażyliśmy setki firm. Dołącz do tego znakomitego grona szczęśliwców..

99% klientów nas poleca

Naszą pozycję na rynku potwierdzają otrzymane referencje i opinie od naszych Klientów.

Przystępne ceny, możliwość negocjacji ceny

Dbamy o to, żeby sprzedawane przez naszą firmę towary były wysokiej jakości przy zachowaniu atrakcyjnych i przystępnych cen.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące
stelaży elektrycznych

Dlaczego warto kupić stelaż do biurka z elektryczną regulacją wysokości ?
zdrowotne - pozwalające zmniejszyć skutki długotrwałego siedzenia takie jak ból kręgosłupa, karku i ramion, a także problemy z krążeniem krwi.
Jakie korzyści przyniesie zakup stelaża do biurka z elektryczną regulacją wysokości ?
zdrowotne - pozwalające zmniejszyć skutki długotrwałego siedzenia takie jak ból kręgosłupa, karku i ramion, a także problemy z krążeniem krwi.
Czym charakteryzuje się stelaż do biurka z elektryczną regulacją wysokości ?
zdrowotne - pozwalające zmniejszyć skutki długotrwałego siedzenia takie jak ból kręgosłupa, karku i ramion, a także problemy z krążeniem krwi.
zdrowotne - pozwalające zmniejszyć skutki długotrwałego siedzenia takie jak ból kręgosłupa, karku i ramion, a także problemy z krążeniem krwi.

Na skróty

Oferta mebli

Oferta krzeseł i foteli

Kontakt

EFEKT Meble Biurowe i Szkolne
ul. Galileusza 18
67-200 Głogów

76 832 10 28

501 677 990

pon.-pt: 8:00 - 16:00

 

Zastrzegamy sobie prawo do pomyłek i błędów oraz do zmian cen bez podania przyczyny. Zdjęcia oraz próbki kolorystyczne produktów mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu z uwagi na różnice wynikające z kalibracji monitora i w związku z tym nasza firma nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.

Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności