facebook
Zaloguj się
E-mail
Hasło
nie pamiętam hasła
0 Koszyk

Podkategorie

Wszystkie produkty

Które pomieszczenie chcesz umeblować?

Wybierz spośród 15 000 mebli.

Ergonomia dla Ciebie w dobrej cenie

Posiadamy w ofercie ponad 10000 foteli i krzeseł

Jak wybrać stół konferencyjny?

Stół do zadań specjalnych

Wyposażenie i projekt sali konferencyjnej mają bezpośredni wpływ na to, jak dobrze będzie ona pełniła swoje funkcje. Przede wszystkim powinny pozwalać wszystkim uczestnikom spotkania na utrzymywanie kontaktu wzrokowego w trakcie narad i dyskusji. Przestrzeń na stole musi wystarczać do postawienia kubka z kawą i wygodnego sporządzenia notatek. Rozmiar przestrzeni dostępnej każdemu użytkownikowi powinien gwarantować możliwość przeglądania teczek w formacie A4 i korzystania z laptopów, co wymaga ok. 70 cm szerokości przypadającej na jedno miejsce siedzące. Jeśli układ krzeseł będzie zakładał, że wszyscy pracownicy będą siedzieć po jednej stronie mebla, odpowiednia będzie głębokość od 60-70 cm, jeśli zaś po obu jego stronach - potrzebne będzie minimum 90 cm.

Ciekawym rozwiązaniem są stoły rozkładane, których rozmiar można dostosować każdorazowo do okoliczności i potrzeb biorących udział w spotkaniu osób. Sprawdzą się one zwłaszcza w mniejszych pomieszczeniach w których każdy metr kwadratowy jest na wagę złota, ponieważ nie będą zabierać więcej miejsca, niż jest to w danej chwili niezbędne.

Układ mebli w sali konferencyjnej

Aby układ mebli w sali konferencyjnej sprawdził się w praktyce, powinien on uwzględniać potrzeby jej użytkowników. Przed zakupem wyposażenia warto sobie zadać pytanie, jak będzie ona użytkowana. Jeśli przeważającą aktywnością będą narady i burze mózgów, warto aby wszyscy siedzieli dookoła okrągłego lub prostokątnego stołu, co pozwoli im utrzymać kontakt wzrokowy w trakcie dyskusji. Jeśli najczęściej agendą spotkania będzie omówienie raportów prezentowanych w formie multimedialnej, lepiej aby wszyscy siedzieli po jednej stronie stołu lub stołów ułożonych w kształt litery U, naprzeciw tablicy multimedialnej lub ekranu rzutnika. Jeśli w przeważającej ilości odbywać się będą tam szkolenia, sprawdzi się układ ławek znany nam ze szkoły.

Jak wybrać styl?

Wybierając styl mebli do sali konferencyjnej, należy pamiętać, że będą one budować wizerunek naszej firmy lub instytucji. Wpisywać się on powinien w wartości, na których budujemy tożsamość marki, ponieważ wygląd strategicznych pomieszczeń jest elementem jej identyfikacji wizualnej. Jeśli planujemy urządzenie sali w nowoczesnym startupie, powinniśmy postawić na nowoczesne, kolorowe meble o ciekawym designie.

Jeżeli natomiast wyposażamy pomieszczenie w kancelarii prawniczej, bardziej sprawdzą się klasyczne meble o ponadczasowym wyglądzie.

Efekt - stoły konferencyjne, sofy modułowe i wiele innych

Firma Efekt to doświadczony producent mebli do różnego typu biur, instytucji oraz obiektów użyteczności publicznej. Specjalizujemy się w produkcji wyposażenia gabinetów, sal konferencyjnych, klas szkolnych, recepcji, poczekalni i lobby. Naszym klientom oferujemy rozwiązania tworzone pod konkretne zamówienie z uwzględnieniem ich szczególnych potrzeb i życzeń. Nasi doradcy są przygotowani by służyć merytorycznym wsparciem w procesie projektowania wnętrza i adekwatnego doboru mebli. Klientów zainteresowanych nasza ofertą zapraszamy do zakupów na stronie internetowej https://www.efekt-style.pl/ lub kontaktu.
2022-06-06 14:23:36

Nowości

FOTO galeria wybranych realizacji

Ostatnio na blogu

  1 2 3 4  

Dlaczego warto wybrać efekt style?

Eksperci w kategorii mebli biurowych

Pomożemy wybrać odpowiednie meble i fotele dostosowując się do Twoich wymagań i oczekiwań.

18 lat doświadczenia w dystrybucji i sprzedaży

Od 2005 roku z sukcesem wyposażyliśmy setki firm. Dołącz do tego znakomitego grona szczęśliwców..

99% klientów nas poleca

Naszą pozycję na rynku potwierdzają otrzymane referencje i opinie od naszych Klientów.

Przystępne ceny, możliwość negocjacji ceny

Dbamy o to, żeby sprzedawane przez naszą firmę towary były wysokiej jakości przy zachowaniu atrakcyjnych i przystępnych cen.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące
foteli do pracy

Czym kierować się przy wyborze ergonomicznego fotela do pracy?
Fotele biurowe to nieodzowny element, służący nam w pracy i gwarantujący jej komfort. W związku z tym ważne jest, by wybrać odpowiedni fotel ergonomiczny. Jego cechy powinny być dostosowane wyłącznie do naszych potrzeb, szczególnie jeśli spędzamy na nim znaczną ilość czasu. Parametry fotela biurowego zależne są od naszych warunków fizycznych – wagi i wzrostu. 
 
Dla niższych i średnich osób najlepszym wyborem będzie fotel z wysokością siedziska od 43 do 55 centymetrów. Natomiast wysocy pracownicy powinni zaopatrzyć się w krzesła z siedziskiem przekraczającym ten zakres. Przy doborze foteli do biurka należy też zwrócić uwagę na to, żeby nasza waga nie przekraczała dopuszczalnego obciążenia krzesła biurowego.
Jakie parametry są wymagane, aby uznać że fotel jest ergonomiczny?
Wielokrotnie przy doborze foteli do biurka spotykamy się z określeniem “ergonomiczne”. Co oznacza takie określenie krzesła biurowego? Składa się na to kilka udogodnień technicznych, które w dalszej perspektywie pozwalają uniknąć bólów kręgosłupa, spięcia mięśni czy innych dolegliwości.
 
Fotel ergonomiczny powinien posiadać:
  • mechanizm synchroniczny – popularną możliwością tych foteli biurowych jest funkcja Active, a więc synchroniczne odchylanie się siedziska i oparcia. Oferują też narzędzie “Anti-Shock”, czyli zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika. Kolejnym plusem, jakim mogą pochwalić się te krzesła biurowe jest mechanizm Epron Syncro, który pozwala zablokować oparcie w kilku pozycjach. Posiada też szeroki zakres jednoczesnego odchylania siedziska i oparcia,
  • podłokietniki regulowane – pozwalają na ustawienie łokci w najbardziej wygodny sposób (najczęściej pod kątem 90 stopni), co także jest ważnym elementem prawidłowej postawy siedzącego,
  • regulację wysokości oparcia – zapewnia możliwość regulacji w taki sposób, by podparcie miał cały odcinek lędźwiowy oraz przynajmniej ⅔ części piersiowej kręgosłupa, 
  • podparcie lędźwiowe: regulowane lub profilowane – gwarancja komfortu nawet przy wielu godzinach w jednej pozycji,
  • zagłówek – z regulacją kąta pochylenia i wysokości.
 
Na co zwrócić uwagę kupując fotel obrotowy?
Najważniejszy przy doborze krzesła obrotowego jest zawsze komfort z użytkowania kupującego. Zatem należy zwrócić uwagę na kilka cech, które zapewnią odpowiednią wygodę przy spędzaniu czasu w domu lub pracy. Ważne, by oparcie fotela biurowego kończyło się powyżej łopatek, co zapobiega wielu zwyrodnieniom kręgosłupa. Model z podłokietnikami to kolejna propozycja warta uwagi dla osób dbających o zdrowie. Równie nieodzowny jest zagłówek z regulacją, który sprawi, że Twoje kręgi szyjne odpoczną podczas wykonywania pracy na fotelu obrotowym.
 
Przy zakupie fotela obrotowego należy też zwrócić uwagę na:
 
  • Jakość materiału użytego do produkcji fotela – krzesło biurowe może być wykonane z różnych materiałów.  Fotele do biurka z ekoskóry nie mają najlepszej opinii jeśli chodzi o obicie. Materiał ten uchodzi za niezbyt trwały, często ma nieprzyjemny zapach. Krzesła obrotowe ze skóry naturalnej – to dobrze skonstruowany, niezwykle wygodny i odporny na zniszczenia sprzęt. Znakomitym wyborem będzie też fotel z tkaniny materiałowej. Jest dużo bardziej odporny na ścieranie niż ekoskóra i zdecydowanie godny polecenia.
  • Klasę siłownika – Klasa 2 - jest obecnie rzadko spotykana przy zakupie fotela do biurka (jej maksymalne obciążenie to często tylko 100 kilogramów). Klasa 3 - komponent wykorzystywany w krzesłach klasy średniej (maksymalne obciążenie 130 kilogramów). Klasa 4 – często montowany właśnie w fotelach obrotowych. Znakomicie dopasowany do wymagających klientów (maksymalne obciążenie do 160 kilogramów).
  • Posiadanie mechanizmu synchronicznego – jak już wspominaliśmy wcześniej, zapewnia nie tylko wygodę i komfort, ale też w dalszej perspektywie ogranicza szanse na problemy zdrowotne związane z kręgosłupem. Dzięki temu mechanizmowi siedzisko po zwolnieniu blokady dostosowuje się do pleców (śledzi ruch naszego ciała).
  • Czy fotel posiada atest wytrzymałościowy oraz atest na tapicerkę – czyli dokument stwierdzający, że dany produkt spełnia obowiązujące normy.
 

Na skróty

Oferta mebli

Oferta krzeseł i foteli

Kontakt

EFEKT Meble Biurowe Sp. z o.o.
ul. Galileusza 18
67-200 Głogów

76 832 10 28

501 677 990

pon.-pt: 8:00 - 16:00

Kontakt w sprawie danych osobowych
Tomasz Wadas
iod@efekt-style.pl

 

Zastrzegamy sobie prawo do pomyłek i błędów oraz do zmian cen bez podania przyczyny. Zdjęcia oraz próbki kolorystyczne produktów mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu z uwagi na różnice wynikające z kalibracji monitora i w związku z tym nasza firma nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.

Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności

Niezbędne
Marketing
Statystyka
Preferencje