facebook
 
 
E-mail
Hasło
nie pamiętam hasła
Nasza firma uhonorowana zostałaZłotym Herbem Powiatu Głogowskiegoza całokształt działań na rzecz rozwoju Powiatu Głogowskiego
Twój koszyk [0]: 0.00 PLN
 
KATEGORIE
PŁATNOŚCI OBSŁUGUJE
Leasing Grenke
Sprawdź nas
BESTSELLERY
PLIKI DO POBRANIA
 
 
Koszty dostawy
Dostawa zamówionego towaru odbywa się za pośrednictwem: firmy kurierskiej, własnym transportem albo transportem producenta lub dystrybutora (importera).

Dostawa foteli i krzeseł, których producentem jest: PROFIM, BEJOT, GROSPOL, SITPLUS, MARBET, LKLEIBER dostarczana jest w formule "DOSTAWA GRATIS". Pozostałe towary dostarczane są według opisu poniżej.

Pozostałe przesyłki, w tym przesyłki o wymiarach niestandardowych
W przypadku zamówienia produktów, których koszt dostawy nie podlega automatycznemu wyliczeniu w czasie procedury składania zamówienia, nasz zespół ustali i niezwłocznie prześle w odpowiedzi na Państwa zamówienie informację o kosztach dostawy.
Dostarczenie towaru realizowane jest własnym transportem, firmą kurierską albo transportem producenta lub dystrybutora (importera), w zależności od miejsca dostawy i rodzaju produktów. Realizujemy zamówienia na terenie Polski, a po indywidualnym uzgodnieniu również poza granicami kraju.
Kurierzy doręczają przesyłki w godzinach świadczenia przez nich usług, zależnie od miejsca dostawy i gabarytów przesyłki. Dostawa kurierska nie gwarantuje wniesienia produktu.
Fotele obrotowe dostarczane są w formie częściowo zdemontowanej, do samodzielnego montażu. Samodzielny montaż polega między innymi na złączeniu amortyzatora z krzyżakiem oraz nałożeniu na niego siedziska.
Zasady odbioru towarów:
  1. Przed dokonaniem odbioru przesyłki kupujący zobowiązany jest dokonać dokładnych oględzin stanu zewnętrznego opakowania w tym zwłaszcza: sprawdzić czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń mogących świadczyć o naruszeniu stanu towaru wewnątrz opakowania, czy nie naruszono integralności opakowania w sposób wskazujący na możliwość jego otwarcia przed doręczeniem (w szczególności kupujący zobowiązany jest zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na opakowanie).
  2. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub naruszenia jego integralności w sposób wskazujący na możliwość jego otwarcia przed doręczeniem (zwłaszcza gdy plomby lub taśmy są zerwane), należy przed odebraniem przesyłki sporządzić protokół szkody wspólnie z osobą doręczającą przesyłkę, opisujący dokładnie uszkodzenia lub naruszenia integralności opakowania, a także wykonać w miarę możliwości zdjęcia obrazujące poszczególne uszkodzenia lub naruszenia integralności opakowania (w tym zerwania taśm lub plomb).
  3. Po wykonaniu obowiązków określonych powyżej, kupujący może dokonać odbioru przesyłki, jednak zobowiązany jest w każdym przypadku do otwarcia opakowania oraz sprawdzenia kompletności i stanu dostarczanego mu towaru w obecności osoby doręczającej przesyłkę.
  4. W przypadku ujawnienia, że towar znajdujący się wewnątrz opakowania zawiera braki ilościowe lub uszkodzenia, kupujący zobowiązany jest spisać z udziałem osoby doręczającej przesyłkę protokół szkody, opisujący dokładnie uszkodzenia towaru lub jego braki ilościowe, a także wykonać – w miarę możliwości – zdjęcia obrazujące uszkodzenia.
  5. W przypadku wystąpienia uszkodzeń lub braków ilościowych towaru, na podstawie sporządzonego protokołu szkody, kupujący:
    1. niebędący konsumentem, na którego ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi z chwilą wydania przesyłki w celu jej dostarczenia kupującemu – powiadamia o uszkodzeniu lub brakach towaru podmiot który dostarczał przesyłkę, zgodnie z zasadami reklamowania usług u takiego podmiotu;
    2. będący konsumentem, na którego ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi z chwilą odbioru towaru - powiadamia o uszkodzeniu lub brakach towaru sprzedawcę niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48 godzin od daty sporządzenia protokołu szkody z udziałem podmiotu doręczającego przesyłkę. Obowiązek wymieniony w zdaniu poprzedzającym nie dotyczy sytuacji, gdy sprzedawca nie miał wpływu na wybór przez kupującego podmiotu dostarczającego przesyłkę (gdy kupujący samodzielnie zorganizował dostawę towaru lub wskazał wyłącznie jeden podmiot mający dostarczyć towar) – w takim wypadku kupujący dokonuje powiadomienia o uszkodzeniu lub brakach towaru zgodnie z regułami obowiązującymi kupującego niebędącego konsumentem (patrz: lit. a) powyżej).
  1. W przypadku gdy z okoliczności faktycznych i treści protokołu szkody wynikać będzie, że stan integralności opakowania (w tym zwłaszcza taśm i plomb) nie został naruszony, zaś w przesyłce występują braki ilościowe towarów, które wskazują w sposób oczywisty, że braki te spowodowane są działaniem lub zaniechaniem sprzedawcy, kupujący, zobowiązany jest dokonać zgłoszenia takich braków sprzedawcy niezwłocznie po sporządzeniu protokołu szkody z udziałem podmiotu doręczającego przesyłkę.
  2. Rozpoznawanie zgłoszeń co do nieprawidłowego wykonania usługi dostawy towaru, za którą zgodnie regułami powyższymi odpowiada sprzedawca, następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku postępowania kupujący informowany jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, a w przypadku gdyby nie było to możliwe – pisemnie.
  3. Rozpoznawanie zgłoszeń co do nieprawidłowego wykonania usługi dostawy towaru, za które zgodnie z regułami powyższymi odpowiada podmiot trzeci wykonujący zawodowo usługi przewozowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 915) lub usługi pocztowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1113), następuje stosownie do postanowień umowy przewozu lub umowy świadczenia usługi pocztowej, przepisów wspomnianych ustaw oraz regulaminów podmiotów świadczących te usługi.

 
AKTUALNOŚCI I PORADY

1. Galeria-GLOGOVIA-wyposażenie
W dniu wczorajszym nasi montażyści dostarczyli i zmontowali kolejna dostawę mebli do galerii GLOGOVIA.
Miło nam, że mogliśmy juz kolejny raz wyposażać właściciela galerii, firmę SALLER. Poprzednie realizacje dla firmy SALLER miały miejsce we Wrocławiu a w dniu dzisiejszym w Ostrowie Wielkopolskim.
Galeria GLOGOVIA meble biurowe Galeria GLOGOVIA meble biurowe

2019-04-05 10:21:25
Czytaj więcej.... »

2. Biel + grafit - wyposażenie w Głogowie
Połączenie bieli z grafitem to obecnie najmodniejsze trendy przy aranżowaniu przestrzeni biurowej. Cała kompozycja sprawia wrażenie czystości. Ciekawym dodatkiem są krzesła konferencyjne w czerwonej tapicerce. Dopełnieniem całości są ergonomiczne bardzo nowoczesne i komfortowe fotele obrotowe. Realizacja sprzed kilku dni. Nam bardzo się podoba  Klient bardzo jest zadowolony. Życzymy przyjemnej pracy.
Wyposażenie biura
Wyposażenie biura
Wyposażenie biura
2019-03-27 13:07:18
Czytaj więcej.... »

3. Przedszkole w Szlichtyngowej
Kolorowe szafki przedszkolne z nadrukiem UV. Foto w trakcie montażu i meble jeszcze nie zostały ustawione, ale prezentują się niezwykle pięknie. Bajkowy nadruk na szafkach bardzo podoba się dzieciom jak również nauczycielom. W te śliczne szafki i wyprofilowane krzesła wyposażaliśmy przedszkole w Szlichtyngowej. Podoba Ci się to wyposażenie? to zobacz na naszej stronie -----> https://www.efekt-style.pl/…/s…/173---MEBLEPRZEDSZKOLNE.html

Meble przedszkole z wydrukiem UV
Meble przedszkole z wydrukiem UV
Meble przedszkole z wydrukiem UVMeble przedszkole z wydrukiem UV
2019-03-15 14:01:34
Czytaj więcej.... »

  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16  »

KONTAKT

EFEKT Meble Biurowe i Szkolne

ul. Galileusza 18

67-200 Głogów
tel/fax +48 76 832 10 28
GSM: 501 677 990

e-mail: sklep@efekt-style.pl
efektmeble@onet.pl

Zobacz nas na:

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukana fraza
Producent 
Kategoria 

Zastrzegamy sobie prawo do pomyłek i błędów oraz do zmian cen bez podania przyczyny.
Zdjęcia oraz próbki kolorystyczne produktów mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu
z uwagi na różnice wynikające z kalibracji monitora i w związku z tym nasza firma nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.


Inspektor Ochrony Danych
Tomasz Wadas
Tel. 509 737 586
e-mail: iod@efekt-style.pl

Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl
^
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności